امین بهلولیامین بهلولی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

بیردانام BIRDANAM

آغاز22 ماهگی همزمان با نیمه شعبان

1393/3/25 12:10
نویسنده : مامان مهدیه
1,013 بازدید
اشتراک گذاری

     

 بي تو اي صاحب زمان

بي قرارم هر زمان

از غم هجر تو من دلخسته ام 

همچو مرغي بال و پر بشکسته ام

اللهم عجل لوليک الفرج

 نازدونه مامان 22 ماهگیت البته با 2 روز تاخیر مبارک.ایشالا خود امام زمان همیشه نگهدارت باشه و تو هم در تمام عمرت لحظه ای از وجود ایشون غافل نباشی و تو تمام کارهات آقا رو ناظر و شاهد ببینی.

عزیزم این ماه هم مثل ماههای قبل با وجودت دلخوشی و شادی به زندگیمون بخشیدی.هر لحظه با تو بودن مثل طلا برام ارزشمند و زیباست. خوشگل پسرم دوست دارم قد یه دنیا عاشقتم. محبت

الان میخوام چند تا از شیرین زبونیهات که واقعا با نمک هستند برات بگم. کم کم دیگه میتونی حرف بزنی و ارتباط کلامی برقرار کنی.البته باید من باشم تا تک تک کلماتت رو ترجمه کنم.سوالکلماتت اکثرا ترکی هستند آخه راستش زیاد دوست ندارم هنوز زبون مادری رو یاد نگرفته فارسی حرف بزنی برای همینم اکثر کلمات رو ترکی یادت میدم. 

خداحافظ: باباشید            نوشابه: شونانه          محمدرضا: ممریضا    بده: مینا          خودکار: قوددار 

ثنا: شنا               ساعت: شات         هندونه: کاکوز      قاشق: قاشید       خاله: حاله

میگیم امین فامیلیت چیه: پبولی (بهلولی)     اسم بابا چیه: هیادت(هدایت)

امین جونم نمیدونم با این مشکل حمام کردنت چیکار کنم. اصلا نمیخوای سرتو بگیری زیر آب. ولی بدنت زیاد اشکال نداره.غمگینبه زور میتونم زیر آب نگهت دارم.بعد از اینکه حموم کردیم اینقدر خسته میشم که انگاری رفتم اسخر و برگشتم. برای همین دوست ندارم دوتایی بریم حموم وقتی با آنا هستیم راحت ترم.

این روزها که من زیاد سر کار هستم تو تقریبا بیشتر وقتها خونه آنا هستی و حسابی خوش میگذره بهت.آنا هم با زحمت زیاد میخواد تلاش کنه تا شاید تو تابستون امسال جیش گفتنو یاد بگیری و بیشتر وقتها توحیاط بدون پوشک نگهت میداره. اما راستش من زیاد حوصلشو ندارم و میگم هنوز زوده.آخه میگن قبل از 2 و نیم سال خیلی سخته.نگفتی هم نگفتیخندونک 

راستی قدت این ماه بلند شده. وقتی نگات میکنیم کاملا مشخصه.بوس

پسرم خودش پشیمونه از کاری که کردهچشمک

قربون دستهای تپل و نازت بشم جیگر

پسندها (9)

نظرات (5)

مامان مهدی کوچولو
28 خرداد 93 14:29
عزیز دل خاله 22ماهگیت مبارک افرین به شما پسر باهوش که ماشااله این همه کلمه یاد گرفتی
مامان ناهید
30 خرداد 93 11:17
صد افرین به امین جون 22 ماهگیتم مبارکمهدیه جون واقعا امینت قد کشیده
مامان ناهید
30 خرداد 93 11:20
راستی مهدیه جون سلام منو به رعنا رنجبر برسون
مامان اهورا (نرگس)
1 تیر 93 0:23
عزی دلم 22 ماهگیت مبارک...انشالله آقا امام زمان خودشون حافظت باشن...
ابجی سجا
4 تیر 93 11:24
مثل ساحل آرام باش تادیگران مثل دریابی قرارت باشند...