امین بهلولیامین بهلولی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

بیردانام BIRDANAM

سال 94 مبارک

1394/1/10 11:08
نویسنده : مامان مهدیه
1,274 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم .          عیدت مبارک. ایشالا امسال همگی باهم روزهای شاد و موفقیت آمیزی رو پیش رو داشته باشیم.عزیزدلم تو هم 1 سال بزرگتر میشی. قربونت برم. عید امسال هم مثل سالهای قبل رفتیم دید و بازدید بزرگترها. اکثر اشناهامون رفتند مسافرت ولی از اونجایی که من اصلا مسافرت نوروزی رو دوست ندارم موندیم خونمون و از دید و بازدید لذت بردیم. شما هم که مثل یه آقا تو همه این مهمونی رفتنا همکاری کردی و زیاد اذیت نکردی.حدود 150هزار تومن هم عیدی جمع کردی به اضافه 5-6 تا تخم مرغ رنگی.

 

    

 

       

      

قبل از عید تولد آقا میثم

        

 

امسال عید بابت یه چیزی زیاد خوشحال نبودیم. اونم نبودن دایی محسن بود. آخه از یه روز قبل عید رفته بود پادگان تا روز هفتم. که واقعا روزهای عید جاش خالی بود و حالمون گرفته.یک روز بعد از عید رفتیم دیدنش.

 

 

روز چهارم عید روز شهادت حضرت فاطمه زهرا بود. اون روز همراه آنا رفتیم فاطمیه که هر سال تو شهرمون درست میکنند و چند تا شمع هم روشن کردی.

هشتم فروردین هم تولد محمدرضا جون بود.شما هم به حدی حالت خوب بود که بی هیچ خجالت کشینی توی جمعی که همه آقایون و خانمها باهم بودیم. همه دست زدند و تنهایی یه رقص عالی کردی. تازگیها یه رقص جدید از الشن یاد گرفتی که رقص آذریه. همه تعجب کرده بودن از این رقصیدنت.تشویقتشویق عکشو بعدا میگذارم.

      

 

     

روز 13 فروردین باغ دایی

تو با دوست جدیدت علی کوچولو که با خانواده از تهران اومده بودند و چند روزی مهمون مامانجون و اقوام بودن حسسسسسابی خوش گذروندین. با اینکه اصلا زبون همو متوجه نمیشدید اما به خوبی باهم بازی میکردید.

      

 

      

 

     

 

     

 

این هم پرنیا جون در یک و نیم ماهگیبوسبوسبوس

 

   

 

 

پسندها (3)

نظرات (0)