امین بهلولیامین بهلولی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

بیردانام BIRDANAM

غصه تو نبینم هلوی مامان

1393/3/3 17:29
نویسنده : مامان مهدیه
975 بازدید
اشتراک گذاری

امین گلم امروز اولین روزیه که تصمیم گرفتم از شیر بگیرمت. برای همین هم از صبح که هی اومدی سراغ شیر خوردن گفتم اوف شده و وقتی دیدی که باند پیچی شده دیگه چیزی نگفتی و خیلی ناراحت برگشتی.بمیرم برات که اینقده غمگینی . من که به زور جلوی اشکامو میگیرم وقتی اینطور میبینمت.میخوام چند شب دیگه که تو خوابی بخوری ولی بعد دیگه کلا با ممهخندونک بای بای بکنی.امیدوارم  زیاد سخت نباشه و راحت فراموشش کنی.

پسندها (4)

نظرات (10)

مامان علی (نازی)
29 اردیبهشت 93 18:41
سلام دوست و همشهری خوبم ماشالا چه پسر نازی دارین من با اجازه لینکتون میکنم شما هم دوست داشتین مارو لینک کنین
مامان مهدی کوچولو
29 اردیبهشت 93 22:47
اخی عزیزم بمیرم برات
مامان محمدحسین
31 اردیبهشت 93 22:19
خاله موفق باشی...
مامان آزاده
1 خرداد 93 17:11
ای جونم چقدر تو نازی ماشاالله گل پسریخدا براتون حفظش کنه.با اجازه لینکتون کردیم
مامان الی و محیا بانو
2 خرداد 93 10:38
ای وای این پروسه ی از شیر گرفتن از الان تنم رو میلرزونه....امیدوارم خوب پیش بره واااااای الهی...ولی خوشخال باش که کارت خیییلی راحته که شیرمیخپره خدا به داد منه بیچاره برسه....واااااااای
س.ح.ر
2 خرداد 93 12:36
خیلی سخته خدایی ایشالله واسش سخت نباشه زود عادت کنه خوشکل منی تو
مامان ناهید
2 خرداد 93 14:51
چه خبر از امین
مامان مهدیه
پاسخ
کمی بهتره و دیگه کم کم داره یادش میره خدارو شکر.
مامان الی و محیا بانو
3 خرداد 93 9:44
خوبین....همه چی آرومه؟! مهدیه تانگو و وایبر لود شد هر وقت داشتی اد کن
مامان الی و محیا بانو
3 خرداد 93 9:55
گفتی تانگو منم خل کردی هانگووووو
مامان درسا
7 خرداد 93 0:52
مامانی درکت میکنم خیلی سخته منم کلی گریه کردم یه وقتایی خودم دلتنگ شیر خوردنش میشم.