امین بهلولیامین بهلولی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

بیردانام BIRDANAM

ولنتاینت مبارک خوشگلم

1392/11/29 12:25
نویسنده : مامان مهدیه
747 بازدید
اشتراک گذاری

                      

من به دو چیز عشق می ورزم یكی تو و دیگری وجود تو، به دو چیزاعتقاد دارم یكی خدا ودیگری تو، من در این دنیا دو چیز میخواهم یكی تو ودیگری خوشبختی تو.

شوشوی عزیزم عشقم ولنتاینت مبارک.قلب

                                   
امین جون بعد از بابات عشق دومم تویی نفسم. خواستم تو روز عاشقان یه تبریکی هم به تو بگم.دوستون دارم.قلبقلبقلب

         عکس گل و طبیعت – عکس از گل های خشگل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

آزاده مامان کوروش
25 بهمن 92 17:07
وااای مگر امروز ولنتاین بوده من که نمی دونستم مبارک باشه خوش باشید این عاشقان
مامان امیرشایان
25 بهمن 92 20:23
ولنتاینتون مبارک
مامان الی و محیا بانو
26 بهمن 92 10:40
خدا عشقهات رو برات حفظ کنه مهدیه جونمسایشون همیشه بالاسرت۰۰۰ولنتاین مبارک
مامان مهدیه
پاسخ
ایشالا الی جونم
مریم (مامان ارمیا )
22 اسفند 92 2:57