امین بهلولیامین بهلولی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

بیردانام BIRDANAM

نازدونه مامان....

1392/10/15 14:37
نویسنده : مامان مهدیه
625 بازدید
اشتراک گذاری

                    فدای چشمهای خوشگلت بشم من مامانی

       

پسر گلم  این روزها دیگه بزرگ شدی .راستش بعضی وقتها دلم برای چند ماه پیش تنگ میشه.دیشب حدود ساعت 1 شب بود که سه تایی داشتیم فیلمهای چند ماه پیشتو میدیم اون موقعهایی که هنوز نمیتونستی بشینی بعدش چهار دست وپا رفتنتو و زمانی که هنوز نمیتونستی سرپا وایستی و تالاپ تولوپ زمین میخوردی و از تلاش کردن دست برنمیداشتی.واقعا باورم نمیشه. چقدر زود همه این مراحل زیبا سپری شدند و با کارهای دلنشینت اصلا متوجه گذر زمان نبودیم و هر لحظه برامون دلبری میکردی. الان خودت هم از دیدن این فیلمها به وجد میای.تنها چیزهایی که تو رو یه جا میخکوب میکنن تبلیغات بی مزه تلویزیون که حالم از بعضی هاشون مخصوصا این کفشهای پیاده روی تن تاک و کباب پز پلین که فکر کنم هر روز 20باری یا بیشتر پخش میکنن به هم میخوره ولی خوب چیکار کنم که تو عاشقشونی و مجبورم به خاطر گل پسرم تحمل کنم. اونقدر دوستشون داری که وقتی صدای شروع شدن تبلیغات رو میشنوی هر جا که باشی بدو بدو خودتو میرسونی جلوی تی وی و وایستاده تماشا میکنی بعضی وقتها اونقدر وایمیستی که دیگه ناراحت میشم و خودم مینشونمت آخه خودت که هیچی به غیر از اونها نه میشنوی و نه میبینی.وقتی هم تو رایانه فیلمهاتو نگاه میکنیم میشینی بغلمو با ذوق و شوق فراوون فیلمهای نی نی کوچولو رو میبینی.

             شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

 یه کار دیگه هم که نشون میده آقا شدی اینکه دیگه مثل اولها موقع لباس عوض کردنت داد و بیداد نمیکنی و خودت به پوشیدنشون کمک میکنی مثلا دستتو بالا میاری تا راحت تر تنت کنم .

وقتی کاپشن و کلاهتو میبینی زودی میگی( مامان دداااااااااااخ)یعنی بریم؟ زودتر از من کلاهتو میندازی سرت و آماده رفتن میشی.

امین هر چیزی که میبینی میخوای دستت بگیری و نگاهش کنی از بس پسرم با هوش و کنجکاو ه.من هم هرچی بخوای میدم دستت تا نگاش کنی.البته به جز چیزهای خطرناک مثل چاقو که خودت هم میگی جیییییییییییییییییییزه. 

نازدونه مامان این روزها به قدری عاشق شیشه شیرت شدی که به جای غذا فقط میخوای شیشتو بخوری و به به بگی.ولی از غذا خوردنت اصلا راضی نیستم.آخه مثلا باکلی بازی و سرگرمی تنها نصف تخم مرغ میخوری.  منم برای اینکه دائم شیر نخوری روزی دوبار آب لیمو و پرتغال میگیرم و میریزم تو شیشه ات و نوش جون میکنی آخه خیلی مفیده و به همه مامانها پیشنهاد میکنم اینکار رو برای نی نی هاشون بکنن چون به نظرم خیلی میتونه جلوی سرماخوردگی رو بگیره.

شیرتو که خوردی ته موندشو دور از چشم من هر جا که دلت خواست میریزی و.....

وقتی هم که چیزی میگم بهت شاکی میشی و بیشتر از من عصبانیتر و.....

وای از هوش بچه های این زمون هر چی بگیم کم گفتیم. بعضی وقتها کارهایی میکنی که  تعجب میکنم از کجا یاد گرفتی.مثلا وقتی تی وی مسجدی رو نشون میده زودی میگی مامان اللللللله اک...[تصویر: 77.gif].یا حتی روز شهادت امام رضا که 12 این ماه بود با هربار دیدن حرم مطهر سینه میزدی و الللللللله اک.... میگفتی.0447.gif

امین گلم بعد از همه این کارهات میخوام بگم

                                            تمام هستی ما هستی.

روز ١٣دی تولد دایی علی (دایی مامانی)بود که یه تولد خودمونی گرفته بودند.

محمدرضا و امین محو تماشای تار زدن دایی علی.❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

کشوی یخچال رو درآوردم تا بشورمش از اونجا که یه اسباب بازی تازه پیدا کرده بودی زودی سوارش شدی و گفتی نن نن. منم گفتم چشم و یه نیم ساعتی با هم بازی و کشو سواری کردیم. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان آیهان
15 دی 92 16:39
نازنینم چه پسر خوشکلیه مامانی پیش ماهم بیا
مامان آیهان
15 دی 92 20:41
شماهم باافتخار لینک شدید
مامان امیرشایان
15 دی 92 23:08
ماشالله به این پسر ناز گل با این چشمای قشنگش خدا براتون حفظش کنه
مامان اهورا (نرگس)
16 دی 92 2:23
قربون اون چشمای خوشگلت برم من... این عکسا رو می ذاری خطر داره ها!!!! یه وقت دیدی من امین و خوردم
مامان مهدیه
پاسخ
خیلی لطف داری نرگس جون.قربونت.
مامان اهورا (نرگس)
16 دی 92 2:23
چه دعایی کنمت بهتر از این: خنده ات از ته دل، گریه ات از سر شوق، روزگارت همه شاد، سفره ات رنگارنگ و تنت سالم و شاد که بخندی همه عمر، یاد من هم که نبودی حرفی نیست!
مامان آبتین
16 دی 92 8:29
ماشالله به این گل پسر ناز
مامان زری
17 دی 92 15:54
ماشاالله به این پسر ناز نازی
سعیده مامان آرتین
18 دی 92 22:56
قربون اون چشمای خوشگلت بشم عزیزم
رعنا
19 دی 92 10:35
افرین امین جان شیرتو هر جا که دلت میخواد بریز.مامان مهدیه که بیکاره تمیز میکنه[بغل
مامان محمدحسین
19 دی 92 20:46
وای خدا عسلی رو...قربونت برم که اینقده ملوسی..
الی مامان محیا
20 دی 92 12:42
هییییع واااااایه من!!! از این وروجک ها که فکر میکنن همه کارشون درسته آره مهدیه اتفاقا ما هم تازه داشتیم فیلمهاشو میدیدم و انگار هیچی از اون زمانهای دو سه ماهگیش یادم نبود!!!!! چقدر خوبه که این دور و زمونه بچه ها فیلم دارن از همه سنی.... ما که فقط به دو سه تا عکس از بچه گی های خودمون دلمون ضعف میره واااای بهحال اینا
مامان مهدیه
پاسخ
الهام جون واقعا ای کاش ما هم فقط یکی دوتا فیلم از بچگیهامون داشتیم. چون با چندتا عکس که اینقدر ذوق میکنیم ببین اگه فیلم بود چی میشد.
مامان سپهر كوچولو
20 دی 92 15:17
سلام ماماني با پست تولد آپم خوشحال ميشم يه يادگاري واسه پسرم بذاري
نازلی
1 بهمن 92 23:23
آی امین... پسر تو جونت در خطره همینطوریشم انقد شیرین کاری نکن میام میخورمت ها...