امین بهلولیامین بهلولی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

بیردانام BIRDANAM

واااای بازهم خرابکاری....

1392/10/22 13:10
نویسنده : مامان مهدیه
613 بازدید
اشتراک گذاری

   

چندروز پیش داشتم آماده میشدم بریم بیرون.برای همینم کیف آرایشم روی میز بود البته چون شما دنبال یه فرصت بودی تا چندتا از لوازم آرایشمو برداری برای همین هم هربار زیپشو فورا میکشیدم. اما نگو که شما همون چند لحظه کار خودتو کرده بودی. آخه بعد از اینکه خیلی عصبانیم کرده بودی نمیدونم چی شد که خیلی با آرامش رفتی اتاق دیگه وتا چند دقیقه صدات در نیومد منم فکر میکردم داری تی وی نگاه میکنی و راحت کارمو میکردم.وقتی تموم شدم اومدم لباسهاتو تنت کنم تا بریم.اما تا اومدم صحنه ای رودیدم که ای وااااای نمیدونستم باید جیغ بزنم بخندم یا گریه کنم؟گریهنیشخندمتفکربعععععععله رز مو برداشته بودی وبه همه جا مالیده بودی. صورتت . دستهات. میز کامپیوتر. صندلی.خودتم خیلی خوشحال بودی از کارت. ولی تونستم خودمو کنترل کنم و کاریت نداشتم.لبخند 

       

اینقده سیب دوست داری که به خاطرش همه جا میری حتی زیرصندلی.خنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

الی مامان محیا
21 دی 92 16:54
میبینم که مهدیه جون هم فعال شده...آفرین هیییع واااایه من!!!! اونم درست لحظه ی آخر که میخواین برینحالا خوبه لباس مهمونی هاشو تنش نکرده بودی والا کارت ساخته بود[خنده
مامان مهدیه
پاسخ
خوب ما اینیم دیگهالی جون واقعا همینطوره یعنی اگه با لباسهای مهمونی اینکارو کرده بود حتما اشکمو درمیاورد
الی مامان محیا
21 دی 92 16:54
خصوصی
شیما مامان شاهین کوچولو
24 دی 92 13:32
وای خدا چقدر خندیدم از دست امین عجب خرابکاری کردهههههههههه خیلی باحاله
مامان کوروش
24 دی 92 17:03
این پسمل خوشگل ما ازاین کارها نکرده خوردنیه چه برسه شیرین کاری هم بکنه! قربونش برم
مامان مهدیه
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان امیرشایان
25 دی 92 23:35
زنده باشی شیطون بلا
نازلی
1 بهمن 92 23:21
ای جاااااااااااانم ... من اولش فکر کردم اناری چیزی خورده نگو جیگر خاله حسابی خراب کاری کرده... چه میشه کرد امین کوچله خاله اس دیگه...
نازنین
5 بهمن 92 23:04
همون جا از همون لباش یه ممممممممممممممماچ گنده میکردی