امین بهلولیامین بهلولی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

بیردانام BIRDANAM

خبر خبر

1393/2/12 20:13
نویسنده : مامان مهدیه
859 بازدید
اشتراک گذاری

                                               مامان امین گواهینامه گرفت.جشن                                                                            

سلام مامانی. اومدم تا این خبر رو زودی بدم. قبلا وقتی میرفتم دانشگاه اصلا فرصت نکردم تا سراغ گواهینامه برم با اینکه همیشه دلم میخواست و راستش خجالت میکشیدمخجالت بگم گواهینامه ندارم و بعداز تموم کردن دانشگاه هم بلافاصله خبر اومدن تورو بهم دادندآرام این شد که تا حالا صبر کردم. اما دیگه اسفند سال 92 تصمیم گرفتم با هر مصیبتی که باشه اینکارو انجام بدم نه اینکه فکر کنی تنبلی میکردم نه مامانی آخه حالا گواهینامه گرفتن هم ماجرایی داره برا خودش و باید 2ماهی وقت بگذاری تا هم در کلاسهای تئوری هم عملیش شرکت کنی. واز اونجایی که دوست داشتم مربیم آقا باشه پس باید یک نفر تورو نگه میداشت و یک نفر هم به عنوان همراه باهام میاومد.خاله حکیمه زحمت نگه داشتن تورو به عهده گرفت و تمام 13 جلسه رو  ازت مواظبت کرد که همینجا ازش بی نهایت تشکر میکنم و آنا هم باهام میاومد خلاصه 3 خانواده رو  درگیر کار خودم کرده بودمغمگین. و بالاخره در تاریخ10  2  93 ساعت 8 صبح توسط سرهنگ مهتدی فر تو باردوم  از امتحان شهری قبول شدمتشویق . امیدوارم همیشه بی خطر رانندگی کنم و برای هیچ انسانی تصادفی پیش نیاد.بوسبوسبوس

پسندها (3)

نظرات (9)

ناهید مادر علی سان
12 اردیبهشت 93 11:24
بابت‌گواهی نامت تبریک میگم،گواهی نامه خیلی به درد میخوره،انشاالله یه بار برای شیرینیش ما رو ببری گردش
مامان مهدیه
پاسخ
ممنون ناهید جون. ایشالا حتما یه روز بتونیم با کوچولوهامون و باهم بریم گردش.
آزاده
13 اردیبهشت 93 0:00
سلام . به سلامتی تبریک می گم . با وجود این نی نی های شیطون واقعا کار سختی بوده همت کردید و رفتید کلاس رانندگی همیشه سلامت و شادباشید
شیما مامان شاهین کوچولو
14 اردیبهشت 93 16:12
تبریک میگم عزیزم ایشاله جاده سلامتی رو برونی
مامان آیهان
17 اردیبهشت 93 18:43
مبارکه مامانی
مامان مریم
18 اردیبهشت 93 23:12
دوست خوبم سلام هیچ وقت برای هیچ کاری دیر نیست بخصوص برای ما مامانا که همیشه سرمون شلوغه.امین عزیز رو از طرف من ببوسید شاد و تندرست باشید
مامان ناهید
19 اردیبهشت 93 13:55
اینم از وبلاگ علی سان،کامل نیست اما شروع کردم،،،،alisan93
مامان محمدحسین
20 اردیبهشت 93 0:07
تبریک میگم عزیزم...
مامان الی و محیابانو
25 اردیبهشت 93 18:11
آفرین به مامان مهدیه....نگفتم تو میتونی
Aidin
7 خرداد 93 17:47
Dostat daram amin joon