امین بهلولیامین بهلولی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

بیردانام BIRDANAM

دراومدن 4 تا مروارید بزرگ باهم ............

1392/11/9 11:39
نویسنده : مامان مهدیه
610 بازدید
اشتراک گذاری

    

امین مامان خدارو شکر این بار هم تب و اسهالت زیاد طول نکشید و حالت خوب شد.این ٤ تا دندون بزرگی که باهم درمیاند خیلی اذیتت میکنن. طوری دیگه نمیخوام اون روزهای بد رو یادم بیارم . اون تب . غذا نخوردن . گریه های زیاد . .........بااینکه دکترها اصلا این مسئله رو قبول ندارند ولی من معتقدم که این اسهالها و تبهای مکرر که داری همش به خاطر این دندونهاست. الان که میخندی ٢تا دندون خوشگل از بالا و ٢تا از پایین دیده میشند.نمیدونم چرا یه مدت خبری از دندون جدید نمیشه وقتی هم میشه دوتا دوتا باهم درمیاری.که این باعث میشه جند روزی سخت مریض بشی.امیدوارم دیگه دندونهاتو خیلی راحت و بدون هیچ مریض شدنی دربیاری خوشگل مامان.

حالا بریم سراغ شیطونیهای گلم.............

چند روز پیش یه شیشه ادکلن خالی رو شکستی. من هم خیلی زود همه جارو تمیز کردم ولی نگو یه تیکه خیلی ریز مونده و بره تو پای بابایی. البته خدارو شکر که زیاد جدی نبودو زودی خوب شد.همونجا که من مشغول بتادین ریختن به پای بابایی بودم یهویی دیدیم امین نیست.سرمونو که چرخوندیم دیدیم شیطون بلا بی هیچ سر و صدایی رفته پشت میز تی وی و داره از اونجا مارو تماشا میکنه.واقعا از تعجب مونده بودیم چی بگیم!!!!!!!آخه کی و چجوری رفته بودی اونجا؟؟؟؟

امین داره با قوقی بازی میکنه.......

آماده شدیم بریم بیرون و بابایی دیر کرده و امین عصبانی شده که زود بریم.

        

        

امین و عطا..........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نازنین
7 بهمن 92 0:29
عزیزمی خاله کاشکی میتونستیم به جای شما 1000 تا دندون در بیاریم
مامان مهدیه
پاسخ
واقعا دوست خوبم.
رعنا
7 بهمن 92 23:10
توی اون عکسی که پشت میز پنهان شدی وداری میخندی میخوام بگیرمت و یه لقمه چپت کنم.
مامان مهدیه
پاسخ
مرسی رعنا جون.خیلی لطف داری
مامان درسا
8 بهمن 92 2:11
قربون تیپ قشنگت ملوس. وروجک اونجا چیکار میگنی؟/
lلهام مامان محمدحسین
8 بهمن 92 16:39
سلام عزیزم... دندونات مبارکت ابشه... امان از شیطنت این وروجکا.. پسرمن شیشه شیر رو شکسته بود که 1000 تا خرده شیشه بعد از جارو کردن جمع کردیم حالا ببین با چه مهارتی این کار رو کرده...
الهه مامان امير محمد
9 بهمن 92 12:19
فداي اين بسر وروجك. ماشالله خيلي شيطون و بامزه هستي خاله. مهديه جون با اجازتون لينكتون ميكنم.
مامان مهدیه
پاسخ
مرسی عزیزم. من خیلی وقته لینکتون کردم.
مامان کوروش
9 بهمن 92 15:29
وای خدای من . این نی نی چقدر بامزه
مامان محمدپارسا
11 بهمن 92 22:29
شیطون بلا اون پشت چیکار میکنی؟
مامان امیرشایان
13 بهمن 92 13:12
مبارکت باشه عزیزم الهی همه رو تند تند دربیاری بدون مریضی و درد