امین بهلولیامین بهلولی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

بیردانام BIRDANAM

مرواریدهای سوم وچهارم

1392/7/23 12:28
نویسنده : مامان مهدیه
613 بازدید
اشتراک گذاری

GIGI星星0008 عزیز دلم . نانازم بالاخره بعد از چند ماه مرواریدهای بالایی هم شکوفا شدند.                                                                 

                               GIGI星星0016             ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤          GIGI星星0016    

قربون دندونهای کوچولوت برم که هر دو تا مروارید با هم دارن دیده میشن.از ٨ماهگی که اولین مرواریدهات از پایین روییدند تا الان که ١٣ ماهته هیچی پیدا نبود که هفته قبل دیدم همه چی رو میخوای بجوی و گاز بگیری وقتی میخندیدی نگاه  کردم دیدم بله دو مروارید خوشگل دیده میشن.ولی متاسفانه تا الان که هرچی سعی کردم از این کوچولوها عکس بگیرم موفق نشدم که بازم به تلاشم ادامه میدم تا یه عکس یادگاری از اولین دندونهای بالایی داشته باشی.over44.gif

عسلم واقعا از خدا میخوام همیییییییییشه دندونهای سالم و سفیدی داشته باشی چون من خودم از وقتی یادم میاد گرفتار این دندونهام بودم و به زور نگهشون داشتم. البته مراقبت از دندونها هم شرط اصلی سالم بودنشونه و میخوام به زودی یه مسواک کوچولوی انگشتی برات بخرم و از الان به مسواک زدن عادت کنی جیگرم.      ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤海绵宝宝0029          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان امیرشایان
24 مهر 92 13:01
پسر نانازی دندون درآوردنت مبارک انشالله بقیه رو هم زود درمیاری
آيدين
24 مهر 92 21:48
مامانه امين.قول بده كه هميشه دندونايه امين رو مسواك بزني تا زماني كه خودش ياد بگيره


چشم آيدين خان حتما.ولي چرا دروغ قول قول هم نميدم.
Aiden
24 مهر 92 22:45
Aiden
24 مهر 92 22:48
I love amin


Amin Loves Aiden toooooo
مامان اهورا
29 مهر 92 12:47
مبارک پسر گلم...مواظب مرواریدات باش...


چشم خاله....