امین بهلولیامین بهلولی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

بیردانام BIRDANAM

ترس از چمن

1392/6/9 23:35
نویسنده : مامان مهدیه
606 بازدید
اشتراک گذاری

          شکلکهای جالب و متنوع آروین

                         اتفاق تعجب برانگیز 

عزیز دلم ديروز رفته بودیم پارک  برای ناهار تا با خاله اینا دور هم باشیم. قبل از رفتن من فکر میکردم اونجا خیلی بهت خوش میگذره چون راحت میتونی روی چمن ها چهار دست و پا بری و برای خودت بگردی و بازی کنی چون وقتی میریم جاهای دیگه همه جا خاکی و نمیتونی خودت راحت بگردی. ولی وقتی رسیدیم پارک و تو رو گذاشتیم زمین روی چمن ها شوکه  شدیم.                         

                             shocked scream smiley

بله شما از چمن میترسیدی چون همینکه پاهاتو گذاشتیم زمین زود میخواستی بیای بغلمون و پاهاتو زمین نذاری.همگی واقعا تعجب کردیم وخیلی هم خندیدیم.

واااااااااااا  پسرم  چمن ترس داره مگه!!!!

اینجا بعدازاينكه یه عالمه با چمنا بازی کردیم  آروم گذاشتمت زمین.ني ني شكلك

نه اصلا دوست نداشتی از روی زیرانداز بری بیرون. اونجا راحت میتونستی ٤دست و پا بری ولی همینکه دستت میخورد به چمنها زود برمیگشتی. خلاصه بعداز اینکه چند ساعتی نشستیم یکم ترست کم شد ولی بازم راحت نبودی.

                                          Bravo

اینجا با دایی محسن میخواستین راه برین ولی پاهاتو نگاه کن........ 

ای شیطون ببین چه حالي ميكني روي تشكت....

خوب چيه مگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تخمه هارو ريختم زمين تا راحت تر بخورين.........

اینجام تو باغ دایی بودیم وقتی کلاهتو برداشتم شدی امین فشن......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

الهام مامان محیا
10 شهریور 92 9:52
وای امینم شما اینقدر الکتریسیته داشتی ما نمیدونستیم؟!
کمی از چمن ها رو میریختین روی پتو تا ترسش بریزه
راستی مهدیه جون وقتی یه جایی نظر میذاری آدرست ثبت نمیشه!!!فکر کنم واسه همینه نمیتونن پیدات کنن و نظر بدن


واااااااراست میگی الهام. من هیچ جا ادرس نمیذارم.ممنون که یاداوری کردی.راستی در مورد چمنها همه جورشو امتحان کردیم.
مامان زری
11 شهریور 92 15:10
واییییییییی عزیزم خب مامان جون دوست نداره دیگه مگه زوره خودت مگه از سوسک خوشت میاد امین منم چمن دوست نداره
مامان آرتین
13 شهریور 92 1:19
الهی فدات خوب مامانی شاید چمنها پاهاشو قلقلک میدادن به خاطر همین خوشش نمیومد.
سحر
16 شهریور 92 12:30
واااای عزیز دلم ... مرسی خاله جووون که اومدی پیشموووون جیگری پسر شما هم ما هم شما رو لینک کردیم
مامی محمدرضا
17 شهریور 92 20:03
ای جونمممممممممم چه پسر خشملی چه پسر نانازی هستی تو خاله فدایت شه ممنونم که بهمون سر زدین منم با افتخار لینکتون میکنم


ممنون عزیزم ..چشماتون نازن.....
الناز
2 مهر 92 12:32
ئای چه نازشدی عزیززززززززززززم
آیدین
12 مهر 92 13:19
راستی اون عکس هایی رو که میخوای تو سایت بزاری تو فامیل نشون نده این باعث میشه مراجعه به سایت از طرف فامیل ها بیشتر بشه
Mer30


آیدین آقا چه عجب افتخار دادین؟چشم حتما.
آیدین
12 مهر 92 13:21
در ضمن همه ی عکس ها عالی بود ولی من خودم بیشتر با امین فشن حال کردم


ممنون آیدین خان....