امین بهلولیامین بهلولی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

بیردانام BIRDANAM

از6 تا 9 ماهگی

1392/4/21 12:20
نویسنده : مامان مهدیه
625 بازدید
اشتراک گذاری

امین جون تو 5 ماهگی میتونستی غلت بزنی و تا اخرای 8ماهگی با غلت خوردن میتونستی به همه جای خونه بری ولی بازهم خیلی دوست داشتی سوار روروک بشی به همه جا سر بزنی.ولی دیگه وقی 9ماهت شد تونستی چهار دست و پا بری و مامانی رودنبال خودت راه بندازی چون میخواستی همه جا رو ببینی و پله و میز  و زمین صاف هم برات هیچ فرقی نداشت فقط میخواستی راه بری. عزیزم از صبح که ساعت 9 بلند میشدی تا شب یه لحظه اروم نمیشستی به خاطر همین هم مامانی هر روز وزن کم میکرد تا جایی که تو  9ماهگیت وزن مامانی 2کیلو هم کمتر از قبل از حاملگی شده بود مرسی گلم که باعث شدی مامان وزنش کم بشه چون تو حاملگی 17 کیلو وزن اضافه کرده بودم.امین واقعا ارزوم شده که بتونم یه شب تا صبح راحت بخوابم. مامانی واقعا شبا خیلی اذیتم میکنی با اینکه10 ماهت شده اما باز هم راحت نمیخوابی.امیدوارم وقتی برای خودت اقایی شدی قدر این بی خوابیهای مامان رو بدونی. قربونت برم الان که دارم اینا رو مینویسم تو دقیقا 10 ماه و26 روزت و اولین روز ماه رمضون منم امروز روزه گرفتم و هی برات فرنی و غذا میدم تا یکم کمتر شیر بخوری اما مگه میشه اخه. امین واقعا این روزها خیلی زرنگ شذی چون میتونی از همه جا کمک بگیری و بلند شی وایسی بعدش هم جیغ میزنی که بیا کمکم بشینم.یادم رفت بگم که اولین دندونت رو هم اخرای 8ماهگی دراوردی و خدارو شکر که زیاد اذیت نشدی.الان 2 تادندون کوچولو داری فقط.

 

 

 

 

 

 

 

 امین رو شکم باباجون نشستن که دیگه قیافه گرفتن نداره. زشت مامان بیا پایین.

 به به عجب دستای خوشمزه ای دارم من!!!

زیاد دستامو خوردم حالا یکم ورزش کنم که خپلو نشم!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)