امین بهلولیامین بهلولی، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه سن داره

بیردانام BIRDANAM

اغاز

1392/4/18 13:35
نویسنده : مامان مهدیه
548 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی. عزیزم امروز تصمیم گرفتم یه وبلاگ برات درست کنم تا وقتی یه اقا پسر خوشتیپ شدی ببینی چه کوچولوی بانمکی بودی و با اومدنت چقدر شادی به زندگی مامانی وبابایی اوردی.امینم یکم دیر شروع کردم اما سعی میکنم یه وبلاگ خوشگل بشه که از دیدنش لذت ببری.همین جا میخوام از خاله الهام و خاله نازلیت تشکر کنم که منو تو ساخت این وبلاگ راهنمایی کردند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

الهام مامان محیا
18 تیر 92 16:08
سلام مهدیه جون با زحمت های ما؟ دستت درد نکنه خیلی خوش گذشت خانومی
قابل نداشت خوشحال شدم اگه تونستم خوشحالت کنم.
اون لپهای توپولوی منو محکم ببوس


سلام خانمی خواهش میکنم.واقعا به من هم خیلی خوش گذشت.لبهای غنچه محیا جون رو یه ماچ ابدار کن.