امین بهلولیامین بهلولی، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

بیردانام BIRDANAM

روزهای پایانی سال1393

1393/12/8 17:52
نویسنده : مامان مهدیه
1,033 بازدید
اشتراک گذاری

عشقم عمرم جیگرم نفسم عسلم سلاااااااااااااااااااااام

پسرم منو ببخش که 3 ماهه ازم خبری نیست و به وبت نرسیدم. خدا بگم چیکار کنه این برنامه هایی که رو گوشیها نصب میکنیم و شدیدا اعتیاد آورند و منم حدود دو سه ماهیه معتاد اینها شده بودم. تانگو و وایبر...

تو این مدت همش عذاب وجدان داشتم ولی دیگه اومدم.

اول از همه میخوام خبر بدم که نی نی رعناو دختر دایی خودم در 28 بهمن به دنیا اومد. یه دختر خوشگل و ناز و تپل و خوردنی و جیگر. اسمش هم پرنیاس. خییییییلی دوستش داریم البته شما یکم حسودی میکنی که من و آنا حق نداریم زیاد بغلش کنیم.

دختر دایی نازم. چند ساعت بعد از تولد توی بیمارستان. قدمش پر خیر و برکت باشه ایشالا..جشن بوسبوسبوس                  

 

 

 

پرنیا جون در 10 روزگی

 

 

 

عشقم الان که دارم مینویسم دقیقا 2سال و 5 ماه و 15 روزته.

                                 

 

نشستی کنارم داری با موبایلم انگری بردز بازی میکنی. خدا رو شکر از شلوغیات خیلی کم شده و کنجکاویات و سوالاتت بیشتر و بیشتر..در مورد همه چی سوال میکنی. خودشم نه 1 بار نه2 بار بعضیاشو هر روز تکرار میکنی.مثلا بابایی که هرصبح و عصر میخواد بره مغازه باید اول جوابهای تورو بده. اول میپرسی بابا کجامیری؟بعد میپرسی میری اونجا چیکار کنی؟بعد میگی برام یه شکلات یه تی توز (پفک) و.......بخر.و سوالهات خیلی زیادن که البته از همشون خوشمون میاد و عاشق خودت و سوالاتیم.محبتدوباره زودی میام با عکسها و خبرهای تازه...

چند تا عکس از چند وقت پیش تو گوشیم مونده بودن که نذاشته بودم. اول میخوام اونهارو بذارم. که مال 8-9 ماه پیش هستند.                           

                           

 

غذاخوری برکه

 

 

 

 

 

 

دایی محسن   

 

 

 

 

 

 

 

 

جشن تولد 3 سالگی پسر عمه عطاجشنجشن

 

 

 

 

این عکسو 1 هفته قبل با لباسهای جدیدت گرفتم.قربون قد و بالات عسلم.

 

 

                                

پسندها (3)

نظرات (3)

ناهید وعلی سان
10 اسفند 93 18:26
سللللللللللللللام....خدا رو شکر زیارتتون کردیمروی امین جون و ببوس.......وای نی نی رعنا چقد خوشگله حتما سلام من و برسون....خوشحال شدم دیدمتون...آره خدارو شکر خودم هم خوشحالم از اومدنمون.حتما ....
مامان زهرا
10 اسفند 93 22:12
سلام عزیزم قدم نورسیده مبارک باشه ماشااله خیلی نازه دلمون برای گل پسری تنگ شده بود عکساشم عالی شدن لباسهای جدید هم مبارک عزیزم
مامان مهدیه
پاسخ
مرسی از ابرلز لطفتون
مامان رهام
15 اسفند 93 18:17
اره مامان تنبل زود زود بیا و عکسای گل پسری رو بذار. به ماهم سر بزنید اگه وقت کردید