امین بهلولیامین بهلولی، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

بیردانام BIRDANAM

تولدت مبارک نفسم

1393/6/23 9:36
نویسنده : مامان مهدیه
1,184 بازدید
اشتراک گذاری

               

      محبتهر انسان لبخندی از خداست و تو زیباترین لبخند خدایی

                         بهانه زندگیم تولدت مبارکمحبت

 

 

*** مادر كه ميشوي،اجازه ميدهي يك تكه از قلبت هميشه بيرون از سينه بتپد***

                                          روز مادر شدن خودم مبارک

 

عزیز دلم.پسر نازم دوساله که بهترین. نابترین.شادترین. شیرین ترین و زیباترین لحظات رو برامون هدیه کردی.

 

تولدت مبارک

ای گل گلدون من

هزار سال زنده باشی

بسته به تو جون من

این هدیه تولد

پیشکش چشمای تو

نازگل زیبای من

چشام زیر پای تو .

 

با صدای هر خنده نازت وحتی گریه قشنگت جانی دوباره گرفته ایم و در همه این لحظات هزاران هزار بار خداوند را برای این نعمت بسیار بزرگی که به ما بخشیده شکر گزار بوده ایم.

 

از همان روزی که پای تو به این دنیا رسید

غصه هایم یک به یک از قلب و جانم پر کشید

روز میلاد تو دنیا یک صدا خندیده بود

اسمان در مقدمت باران گل باریده بود

 

 

اسمت تو لیست متولدین امروز نی نی وبلاگ سمت چپ پایین

شکلک های محدثه

 

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن

به رنجهای زندگی هم دل بست

و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست.

میلادتو معراج دستهای من است

وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم

               دنیایی پر از شکلک زیبا

         امین جونم نفسمی عاششششششششششقتم فداتم

پسندها (5)

نظرات (9)

مامان سعیده
23 شهریور 93 15:02
تولد تولد تولدت مبارک،مبارک مبارک تولدت مبارک بیا شمعها رو فوت کن که صد سال زنده باشیعزیزم تولدت مبارک ایشالا 200 ساله بشی قربونت برم
مامان مهدی کوچولو
23 شهریور 93 15:10
عزیز دل من خوشگل خاله تولد 2سالگیت مبارک انشااله 120ساله بشی گلم
مامان الی(الهام)
23 شهریور 93 19:54
امین جونم تولدت مبارک خاله خوشحالم که نی نی وبلاگ رو یه روز بزرگ شدی میخونی و تبریک هام برات میمونه..... ایشالله همیشه شاد و خرم باشی عزیز دلم
مامان رهام
24 شهریور 93 0:51
امین کوچولوی دوست داشتنی تولد مبارک خاله.
نی نی عکس
25 شهریور 93 13:18
ماشاالله چه نی نی نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir
مامان آیهان
25 شهریور 93 15:28
تولد تولد تولدت مبارککککککککککک. امین جون عزیز خاله تولد دوسالگیت مبارک الهی 200ساله شی
الهه مامان امير محمد
30 شهریور 93 22:54
تولدت مبارك گل پسر. انشالله 120 ساله بشي.
شیما مامان شاهین کوچولو
14 مهر 93 23:42
امین جون تولدت مبارک ایشاله تولد 120 سالگیتو جشن بگیری
مامان آنیل
15 مهر 93 21:59
مبارکه